گروه هجا...
گروه هجا...

گروه هجا...

لقب نهایی

((پنهان)) نام هنری خود را حذف نمود و از این به بعد، نام هنری او ((آریا)) خواهد بود.

او این کار خود و تغییر نام های پیاپی خود را این گونه توجیه کرد و درباره ی لقب جدیدش این توضیحات را داد:

 

(( این کار تحت تأثیر هیچ چیزی انجام نشده است و هدف من از این کار، از بین بردن پرسش ها درباره ی لقب یا همان نام هنری من است. از این پس، نام هنری و نام اصلی من یکی خواهد بود. و باز هم تأکید می کنم و هر چه تأکید کنم کم است؛ همه بدانند من تحت تأثیر هیچ چیزی نام هنری و نام اصلی خود را یکی نکردم و فقط و فقط و فقط فکر کردم و این کار را انجام دادم؛ خواهشمندیم بفهمید! خسته نباشید، با تشکر... ))

دانلود آهنک (( Alive )) از (( پنهان ))

بنا به دلایلی، این آهنگ با یک روز تاخیر منتشر شد.

هم اکنون می توانید با استفاده از لینک پایین عکس، این آهنگ را دانلود کنید.

دانلود آهنگ (( Alive )) از (( پنهان ))